Hope and Wish liker :D

Marhaban Ya Ramadhan

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Allhamdulillah, syukur Allhamdulillah.
Happy sangat sebab dah masuk bulan Ramadhan
Sekali setahun je kan. So semoga Ramadhan kali ini dapat mengubah kita kearah kebaikan, Inshaallah.
First Ramadhan today, so bangun sahur. Memang seronok lah, even dalam keadaan ngantuk.
Seronok sangat sebab dapat bersahur dengan family.
Even muka ber-eyebag sebab semalam tidur pukul 1, haha
Hari ni pun birthday kawan aku, Izzati.. semoga sesiapa birthday hari ni dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur.
Semoga kita semua dipermudahkan untuk berpuasa dan melakukan ibadat..
Hari ni dapat cuti sehari sebab puasa, tapi aku rasa macam holiday masetu pulak, haha

Allhamdulillah, result pertengahan tahun baru dpt tahu dalam 50% je.
Ada la markah aku yang menaik, dan ada juga yang menurun.
Addmath aku target lulus tapi tk dapat. haha, sokay la, aku tahu aku dah usaha, buatpe nak sedih sedih lagi. Nanti boleh usaha lagi.

Semalam, aku masih ingat lagi, waktu pj takde buat apa apa,
so aku, balqis and yasmin main game kuciku. Game ni buatkan aku teringat dkt budak 3b
Semalam masa nak balik drpd koku ramai budak 3b tegur. Aku malu je so au tunduk n tutup muka dgn pencil case. haha, srsly malu. Sebab dah lama tk tegur kan.

Oklah, sebenarnya memang lack of idea ni senanyaa. Nanti Inshaallah kalau ada apa apa yg menarik, Inshaallah aku akan try type. Selamat berpuasa semua muslimin dan muslimat.

Assalamualaikum

No comments: