Hope and Wish liker :D

I'm back

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Dah berapa lama tak post dekat blog ni, Allhamdulillah dah 3 tahun blog ni wujud,
Maaflah sebab dah berapa lama tak post kan, srsly i forget password. So sejak daripada pelupa tu terus dah tak blogging. Haha, Allhamdulillah saya pun dah masuk form 4, mungkin dah matang.
Srs banyak betul cerita yang berlalu dalam hidup ini, selama bertahun-tahun. Macam macam masalah berlaku dalam segi family, kawan and others.
Sewaktu form 3, kononnya budak batch PT3, haha, Allhamdulillah, PT3 not bad lah, memang banyak KBAT nya disitu, tapi bila usaha Inshaallah boleh dapat yang terbaik.
Berusaha, doa dan tawakal. Simple.
Keputusan PT3 pun gempak lah kan, memang susah nak dapat A sangat, tapi apa yang saya dapat tu pun dah bersyukur :)
Now, 2015 !
Allhamdullilah dapat masuk kelas 4 sains.
Aku perasan sejak daripada form 4 nie, macam macam masalah aku dapat, srsly, tapi Inshaallah aku tak kan give up !
Dan.. dah ada orang yang keluar dan masuk dalam hidup aku. Terima kasih ye :)
Now holiday, cabaran kelas sains memang daebak lah, susah tu susah, tapi Inshaallah kalau dah usaha tu boleh lah buat yang terbaik.
Dapat lulus pun jadi lah.
Now aku nak describe 2 kelas iaitu 3 bestari n 4 sains.

3 Bestari - Rindu rindu, masetu ada kawan kawan yang faham, kalau gaduh pun mungkin sekejap, kalau gaduh pun, dalam kelas tu mesti ada yang teman kita, kt kelas ni, macam macam kerenah aku kenal kawan kawan aku. Allah je rasa macam mana aku rindu 3B. Budak budak 3B memang majal walaupun kelas ke 3, haha, semoga kenangan sentiasa bersama kita ye.

4 Sains - Pun seronok, budak bdak kelas nie pun pandai buat lawak, srsly, kami pun ada nakalnya. seronok sangat, cuma kelas nie takde geng geng aku lah kan, cuma haziqah je :) Allhamdulillah, jumpa kawan lama masa darjah 6, semua pandai pandai, hehe. Tahun nie duduk dengan budak cina je, takpe. Mungkin aku patut biasakan diri untuk duduk diam diam, kalau tahun lepas aku majal, mungkin tahun ni aku berubah jadi pendiam. Haha. Seronok dudk situ, kekadang duduk tengok tingkap jaaa, kadang kadang conteng meja, kadang kadang nyanyi, kadang kadang senyum, haha aku dah kenapa enn. Seronok, nak nak masa cikgu Murni, dia dudk depan aku n selalu je panggil aku. Hehe. Apapun, thanks 4 sains, bila kenal korang dalam dalam baru aku tahu korang nie peramah, Allhamdulillah.

Allhamdulillah, Syukur kepada rezeki yang Allah beri.
Akhirnya group Fidanah/Fadziqaa pun tercipta, tapi aku tak ingat tarikh, haha why whyy..
Apapun aku tetap sayang korang dengan sepenuh hati,
Cuma semenjak ni emosi aku selalu mengalahkan aku, mulalah rasa marah, ngajuk and lain lain,
Ntahlah, aku rasa macam aku tak layak masuk Fidanah ni, tk tahu kenapa.
Aku just nampak macam aku sorang je yang bermasaalah. Yang lain semua ok je :(
Hem, aku try. biasalah, aku redha dengan apapun orang cakap dengan aku.
Thanks korang

Ingat nak post gambar untuk describe kan satu satu perenggan ni, haha tapi malas pulak.\
Gambar semua kat fon ( Dah maju kan )
Hehe, oklah, srs pukul satu lebih nie tak tido lagi.
Goodnite. Assalamualaikum.

No comments: